2 Nisan 2008 Çarşamba

Anıtkabir'de bahar & Can'ın resmi


Ankara'ya bahar geldi.Gerçi son günlerde havalar yine soğudu ama tüm ağaçlar çiçek açtı.Can çok şanslı.Bakarmısınız,evimizin camından görünen manzaraya.
Anıtkabir'in bahçesindeki ağaçlar da çiçeklendi.Manzaramız şimdi bir başka güzel.

Can ilk resmini yaptı ve buzdolabı kapısında minik sergisini açtı!İlk ziyaretçisi babası oldu.Remi postmodern buldu.
Postmodern resimden anlamayanlar için:Resimde ortada kırmızı bir top var.Sol üstte yeşil bir güneş.Sağ altta Can'ın el resmi(fotoğrafta görünmüyor pek) ve sol altta hızla geçen bir araba.Bizden bukadar.Resim sizde hangi duyguları uyandırıyor?Yazın lütfen.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

kırmızı rengi beni çok etkiledi. küçük ressamın geleceğini çok parlak görünüyor. güneş, el izi ve araba burdan pek belli olmuyor ; en yakın zamanda sergiyi gezmek isterim.

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

merhaba.ziyaretinize geldim.ben de bir ankaralı olarak anıtbakir resmini gördüm ve çok duygulandım.özlemişim memleketimi..resme gelince ben resmin ortasında kırmızı bir kalp gördüm sanki:) sevgiler...

Esra dedi ki...

Resim bana cok tatli minnos bir bebek ve sevgi dolu annesini hatirlatti.
:-)

berna dedi ki...

Ayşe Nur;Bekliyoruz.Beraber yapalım yeni resimleri!

Damla'nın annesi;Hoşgeldiniz.Yorumunuzdan postmodern resimden anladığınız belli oluyor:)Teşekkür ederiz.

Esra ;Sağol.Çok zarifsin.

уαѕємiη dedi ki...

ben de bir kalp gördüm resmin ortasında küçük picassomuz iş başında resim merakları çok hızlı bieşkilde devam ediyor bu bıncıkalrınbenden söylemesi koltukara ve duvarlara dikkat

öpüyoruz sizi ;)

berna dedi ki...

Yasemin;
Yorumun için teşekkürler.
Koltuklar henüz değil ama,duvarlara çoktan geçtik:)

Sevgiler...